Möhippa i Linköping

Nu är vi äntligen fria från magsjukan, men det var segt. Förra helgen var det min tur och jag kan inte minnas när jag var så dålig senast. Blev hemma från jobbet både måndagen och tisdagen innan jag var på banan igen. Två missade helger på raken alltså...

Sedan sist har vi varit på två stycken husvisningar. Två fina hus men just nu tittar vi mest för att veta vad det är vi vill ha. Spännande är det iaf :)

Wilmer är pigg och go och glad. Han har börjat hänga med allt mer i konversationerna, svarar på sitt eget lilla vis när man frågar honom något och pratar med röstläget. Kan nu peka på lampan, klockan, bordet, näsan och pappas näsa när vi ber honom. Han har lärt sig att klättra upp och ner i soffan och idag när han sov middag i våra sängar hade han vaknat, hoppat ur sängen själv och kommit ut och överraskat Joel i vardagsrummet, häftigt! Han har börjat äta lite själv med egen sked men vill helst bli matad fortfarande. För någon vecka sedan tittade tand nr 9 och 10 fram och det känns som att det är fler på väg. Just nu känns det som att det händer hur mycket som helst, det är något nytt varenda dag jag kommer hem från jobbet :)


Mormor blåser såpbubblor


Blodpudding är smaskiga grejor enligt Wilmer


Pappabus!


Wilmer och Ella


Wilmer älskar sin vagn


I helgen har jag haft ett kärt återseende med Linköping eftersom det var möhippa för fina Sanna. Vi hade ett galet roligt dygn med kidnappning, äventyr på Kolmårdens djurpark tillsammans med hajarna, krokodilerna, spindlarna och de andra läskiga djuren, uppdrag, god mat, massa skratt, sång och dans... Det blev en sen natt men det var såå värt att vara lite trött dagen efter. Även om Linköpingstrippen var underbar så var det väldigt skönt att komma hem till mina grabbar igen. Första natten utan Wilmer någonsin, men det gick över förväntan bra!


"Allt du gör här inne görs på egen risk"


Sjukt cool tjej simmar bland hajarna


Kärlek till dig!

Joel och Wilmer har varit och besökt tre förskolor och hittat en favorit inför hösten. De har även simmat och lekt tillsammans med kompisarna. Idag var det babysång och lek på vårt bvc och imorgon blir det baycafé. Som ni förstår har grabbarna det hur bra som helst!


Wilmer med kompis Vidar (som bor en trappa upp) på bvc


Pizza till hela failjen


Wilmer kör mamma i vagnen


och mamma kör Wilmer i vagnen


Ha det!

Kommentarer
Postat av: farmor

Äntligen lite nya bilder på lillprinsen! Skönt att ni verkar vara pigga och glada igen hela familjen. Stor kram till er alla tre från /Farmor

2011-02-01 @ 10:59:07
Postat av: Farbror

Bjussar på en kram jag med!

2011-02-01 @ 20:42:45
Postat av: Sanna & Ludde

Åhhh lilla snyggingen va söt han är, vi saknar honom så ge en bamse puss från oss! Jättefin bild - nästan förstoringsvarning! :)

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0