Mammalivet är underbart!

Den här veckan har jag verkligen njutit till fullo av mammalivet. Känns ju helt otroligt att man ska ha det såhär bra ett helt år:) I måndags träffade vi Evelina, Jessica och deras små godingar; Ville och Arvid. Vi gick en liten sväng på stan innan vi gick och fikade på Espresso. Där fördrev vi några timmar med massa prat och skratt.


Evelina och Jessica

I tisdags kom fina Sanna och Ludvig hem hit och fikade och hela dagen sprang förbi :) När Joel slutade jobba åkte jag och hämtade honom för att sedan åka upp till Gamla Linköing där vi fotograferade oss för tidningen. Wilmer ville inte riktigt samarbeta under fotograferingen utan vred på sig och viftade med armarna hela tiden, så jag var något svettig när vi till slut fick känna oss nöjda med en bild. Inte lätt när man har en rörlig liten krabat ;) När vi kom hem igen passade vi på att städa av lägenheten och göra fint (får ju besök av mamma och svärmor...).


Lilla hjärtat är trött efter fotografbesöket

Idag har Wilmer fått leka med sina kompisar Ville och Arvid igen och jag har fått umgås med deras mammor. Vi tog först en promenad runt Stångån för att sedan gå hem och lunchfika hos Evelina och Ville. Mycket gott och trevligt som alltid.


Wilmer med sina små kompisar, Arvid och Ville


Wilmer fick låna Villes babysitter

Ikväll blir det kycklingwok, som Joel och Wilmer (i babybjörn) håller på att laga just nu. Sen ska vi kolla på film och ha mys. Imorgon kommer mamma/mormor hit :) Har längtat!


Njuter i badet

Kram och hej!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj vad kul det ska bli att träffa Wilmer och hans föräldrar imorgon. Längtar jättemycket!!!!Sov Gott Kram till er alla tre.

2010-02-10 @ 23:30:00
Postat av: Lunkan

Hoppas ni får en super mysig dag tillsammans ;O) Jag längtar med till att får gosa med Wilmer och snacka skit med er face to face he he men vi får väl försöka sno er en liten stund helgen då ni här hemma i VÖ;O) Puss på er!

2010-02-11 @ 08:33:28
Postat av: Flenne

Vad fantastiskt du verkar ha det Karin, ær så lycklig før din skull:) kjempesøt gutt ni fått till alltså! længtar tills jag kommer & hælsar på er i Linkan!



Puss!

Ps: ælskar gamla Linkøping & i Stångån har min mamma kørt ner med en moppe..

Puss!

2010-02-11 @ 08:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0