Wilmers farmor ♥

Mormorbesöket avlöstes av besök från Wilmers farmor. Vi har haft en mysig helg och Wilmer har blivit bortskämd med massa gos och fina paket. Igår var vi nere på stan en runda och nu var det farmors tur att köra vagnen. Blev lite shopping och sedan åt vi god pizzabuffé på Claras. Wilmer sov gott i sin vagn i nästan fyra timmar och var sedan pigg och nöjd hela eftermiddagen. På kvällen lagade Joel god mat åt oss och sedan blev det soffhäng med melodifestivalen och vinterOS. Dock var varken festivalen eller skidskyttet något att hänga i julgranen, men vi hade trevligt ändå.


Mina älsklingar


Wilmer och farmor


Nappen hänger på trekvart som vanligt ;)

Idag har vi en lugn dag. Efter att vi hade vinkat av farmor på förmiddagen blev det en promenad med Wilmer i vagnen. När vi kom hem bakade JP tekakor (det är en duktig man jag har). Nu ska vi fortsätta att ha Alla hjärtans dag-mys. Tack älskling för mitt fina armband som jag fick imorse! Wilmer fick ett likadant i miniformat :) men Joel fick bara hårfixargrejs... ;)


Tekakor, jummi!


♥♥♥

Kram på Alla ♥ans dag!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Oj! Vilken liten klädsnobb Wilmer är :) nya kläder hela tiden!!Mormor och Morfar

2010-02-14 @ 19:27:32
Postat av: farmor

Tack för trevliga dagar tillsammans med er! Undrar just vad vågen säger om Wilmer idag. Ska han passera femkilosstrecket? Kram/Farmor

2010-02-15 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0