Ny vecka- nya besök

Godkväll!

Igår blev Wilmer fyra veckor. Usch för att tiden går så fort, men det har definitivt varit de bästa fyra veckorna i våra liv. Vi njuter av varenda sekund! Synd bara att Joel måste jobba i veckorna, men någon måste ju tjäna pengar till alla blöjor som går åt :) och det blir desto mysigare på kvällarna när vi är tillsammans hela lilla familjen. Jag och Wilmer bara myser hela dagarna igenom, blir inte så jättemycket annat gjort, eftersom lilleman inte gärna ligger ensam. Men det brukar bli en promenad i friska luften varje dag iaf :)

Igårkväll kom mina jobbarkompisar hit och fikade och hälsade på lille Wilmer. De hade med sig gott fika, blommor och fina presenter till Wilmer. Det var väldigt trevligt att se dem igen och få höra lite jobbsnack :)
(Klicka på bilderna för att göra dem större)



Idag har vi inte gjort så mycket. Har varit en sväng på stan och handlat lite och Wilmer fick även följa med mig in på gina tricot och inhandla två koftor :) Wilmer har även fått bada i handfatet idag, eftersom han kissade på sig själv när han låg naken på skötbordet och jag vågade inte bada honom i badbaljan utan Joels hjälp :) Det var inte så uppskattat av lillen.


Wilmer efter badet


Söt i sin overall

Ikväll ska vi bara ta de lugnt och njuta av en myskväll bara vi tre!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Lilleman är ju så söt så man skulle kunna äta upp han!! Oj vad jag saknar er...men de är ju tur att de finns telefon, eller hur Joel?? ;O) Puss på er!

2010-01-26 @ 20:42:11
Postat av: Mormor Agneta

Instämmer helt med Lunkan !Men det är jättekul att ändå kunna få vara med ,lite på avstånd. Pussar o Kramar till Er !Hoppas att ni sover gott inatt,det ska jag göra nu !

2010-01-26 @ 23:09:08
Postat av: Mari

Javisst går väl tiden fort...utan att vi egentligen inte gör så mycket, bara myser :-) 4 veckor redan! Våra killar ligger nästan på samma vikt och längd nu, hihi. Å ikväll träffas de igen. Mysig bild på Wilmer när han var nybadad. Bra Karin, handfatet ska jag också testa, vågar inte heller när inte A är hemma. Ses ikväll. Kram

2010-01-27 @ 11:58:17
Postat av: Ida P

Varldsrekord i sothet pa bjornbilden ! Bade jag och Simon sitter har pa hotellet och bara ler :)

2010-01-27 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0