Wilmer 1 månad ♥

HEJ!

Idag är vår lillprins 1 månad. Oj vad den här tiden har gått fort. Jag minns fortfarande känslan av att få upp Wilmer på bröstet, precis som om det var igår. Samtidigt känns det som om han alltid här funnits hos oss. Vad gjorde vi innan liksom? Livet har verkligen fått en djupare mening tack vare vår älskade Wilmer och han har fört mig och Joel ännu närmare varandra. Jag är så glad att han är vår! ♥♥♥


Mina fina älsklingar

Dagen till ära har jag idag fått se vad jag tror är Wilmers första leende och det värmde i hela kroppen. Det kan såklart ha varit inbillning men han tittade på mig så länge och hela ansiktet sken upp när munnen log :)

Idag har jag och Wilmer varit på hörseltest på sjukhuset. Vägen dit blev ett riktigt äventyr för när vi kom ner till bilen var den alldeles inskottad och det låg ungefär 15 cm snö över hela bilen. Självklart hade jag ju försökt klä upp mig lite och hade valt lågskor med klack. Blev lite blött ja... Men vi hade tur som fick hjälp av ett annat par som skottade fram sin bil på parkeringen, så Wilmer blev passad av kvinnan i sällskapet medans jag och mannen grävde fram bilen:) Sen gick det iaf jättebra! det var första gången jag körde med Wilmer i bilen så jag var lite nervös för att han skulle skrika hela vägen. Men han sov så gott och vaknade inte förrän en bra stund efter det att vi hade kommit hem. Hörselundersökningen gick också bra, ingen anmärkning på något av öronen. Helt otroligt att man kan kolla hörseln på så små barn!


Wilmer gillar sin bilstol

Ikväll har Joel varit ute och käkat tapas med sina jobbarkompisar. Gänget var här en runda innan och drack fördrink och hälsade på Wilmer. Han fick jättefina presenter också.

Imorgon är det helg igen! Ska bli så mysigt att få Joel för oss själva hela helgen. Har ingenting speciellt planerat så vi ska bara mysa en massa ♥


Lilla hjärtat!

På återseende:)

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Grattis på 1-månadsdagen Wilmer !Tänk vad mycket du redan fått uppleva och så mycket som ska upplevas framöver !!Många kramar och Pussar till dig,vår favoritbebis.

2010-01-28 @ 22:57:18
Postat av: farmor

Grattis Wilmer till din första månad! Idag kan alla här i Hälsingland se er alla tre i HälsingeKuriren och Ljusnan. Gissa om farmor är stolt att visa upp er!

2010-01-29 @ 10:19:04
Postat av: sandra

Grattis lille Wilmer på din 1 månadsdag!!:-) Hoppas vi ses snart så vi kan busa & leka lite många kramar från Hugo & Ville ;-)

2010-01-29 @ 10:46:07
Postat av: Mari

Grattis Wilmer 1 månad och grattis till ett fantastiskt bra föräldrar! Kram från Lucas m familj. Vi ses nästa vecka. P.S Jag log åt min mamma också första gången den här veckan, hon blev alldeles till sig :-)

2010-01-29 @ 12:29:34
Postat av: Jonas

Va stor du har blivit lille Wilmer. Så liten men ändå så stor.

2010-01-29 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0