25 år :)

Nu har lilla jag fyllt vuxen och detta har firats i dagarna fyra!

I torsdags kom mina mammatjejer hit på lunch och tårta och firade mig. Vi hade en mycket trevlig dag och drack till och med ett glas rosé före lunch. Busigt! :) På fredagen var den stora dagen och vi åkte till Växjö, där jag blev ordentligt firad av min kära familj.

På lördag morgon åkte Joel iväg på svensexa och kom inte hem igen förren 28 timmar senare. Under den tiden var jag, Wilmer, mamma, pappa och Oskar en runda på stan för shopping och lunch. Vi hann också med att titta på ett vackert kungligt bröllop samt ha kalas med mina flickor hemma på hovshaga på kvällen. Vi hade en mycket trevlig kväll fram till sen timma (iaf enligt min sömnrytm). På söndagen fotsatte firandet tillsammans med släktingarna, innan det var dags att brumma hemåt mot Linköping igen.

Tack alla underbara nära och kära för all uppvakning och allt det fina ni skämt bort mig med!


Wilmer fick också presenter, bla en gunga av mormor och morfar :)


Majskrokar var ju riktigt gott!


Den blivande maken Jonte gjorde succé med sitt nystartade band Jontez på storgatan i Växjö


Coolingen Wilmer var där och diggade

Idag har vi sovit ifatt oss lite, jag och Wilmer medan pappan med den onda ryggen (det blev tydligen en hård fest i lördags) fick knalla till jobbet. Vi har iaf hunnit med en promenad med Maria och Greta och nu på eftermiddagen har vi varit på babysim. Var ett mycket roligt och händelserikt pass idag och vi fick även låna en kamera med undervattensfunktion av Maria så det ska bli kul att se bilderna så småningom.

Idag har Wilmer blivit köttätare. Två teskedar spagetti och köttfärssås i mycket skum konsistens slank ner. Det verkade ganska gott :)

Vi har även en liten kompis till tand nummer 1 som är på väg. Det gör nog lite ont i munnen på lillfisen men han är duktig ändå.

Nu är det bara två dagar kvar innan Lunkan och Joel kommer hit för att fira midsommar i Norrland tillsammans med oss. Ska bli supermysigt! Men innan dess ska vi leka lite med mammor och bebisar samt gå på halvårskontroll på BVC. Hur fort går tiden egentligen?


Ludvig, Greta och Wilmer på föräldragruppsträffen förra veckan.
Wilmer och Greta var mycket intressearde av varandra
:)


Arvid och Wilmer på kalas


Wilmer har trasslat in sig i trådgardinerna

Ha det fint! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Vi önskar er alla en härlig och avkopplande midsommarhelg uppe i Tönnånger. Hoppas Wilmer får anledning att ta på sig sina coola solglasögonen igen.

Kramar till er alla!

2010-06-24 @ 19:17:42
Postat av: farmor

GRATTIS Wilmer på din halvårsdag!Vi saknar dig här i Tönnånger. Kramar från farmor och rockfarbror Mårten

2010-06-28 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0