Faster Kristin på besök

I tisdags kom Wilmers faster Kristin på besök och har varit här hos oss till idag. Tisdagskvällen började dock lite tokigt, då Joel 10 minuter innan besöket lekte kock i köket och råkade kapa av en bit av tummen. Jag hörde på hans svordomar i köket att något inte stod rätt till och när jag kom ut i köket låg tumspetsen där bland löken.. HUA! Jag blev riktigt spak och ville direkt att Joel skulle ge sig iväg till sjukan men blev något lugnare av att Kristin knackade på. Men efter ett samtal till sjukvårdsupplysningen då tummen inte ville sluta blöda, fick jag tillslut som jag ville och Joel fick åka till jourcentralen och bli ihoptejpad. Kvällen blev trots allt mycket trevlig men goda älgbiffar, vin och mys i soffan.


Klant

På onsdagen gav vi oss ner på stan, Kristin, Wilmer och jag. Joel var ju tyvärr tvungen att jobba trots sin skada ;) Kristin skulle fika med en barndomskamrat så jag och Wilmer passade på att fika lite med "mammaligan". Efter allt fikande tog vi med oss Kristin på en riktig stadstur. Blev tyvärr inte mycket shoppat men vi hade väldigt trevligt och Wilmer låg snällt i vagnen och sov hela eftermiddagen. Det blev en lugn kväll i soffan och Wilmer var pigg och ville äta mest hela tiden för att kompensera alla mål han sovit över;)


Faster Kristin och Wilmer


Wilmer har köpt gymkort

Idag blev det en lugn förmiddag innan vi kramades hejdå med Kristin. Har varit väldigt mysigt med svägerskebesök! Jag och Wilmer gjorde oss redo och sedan var det dags för ett nytt besök på BVC. Idag fick vi även träffa doktorn för 2 månaders-kontroll. Allt såg bara fint ut :) Nu väger lillhjärtat 5555g och är 62 cm lång. Fortsätter han såhär så blir det nog en basketspelare av honom ;)


Söta mössan var present från faster


Wilmer-bus

Nu blir det lugn kväll i soffan med mina finingar! HEJ!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Nästa gång blir det mjuka paket...Joel !!

Vilka underbara leenden godingen har.Ha en bra helg. Karin:( Lås in alla vassa föremål,alternativt Joel)Många Kramar till er alla tre.

2010-03-04 @ 22:09:04
Postat av: Kristin

Den sista bilden på honom i björndräkten är ju superfin. Finurlig kille! Tack för bra dagar!

2010-03-06 @ 09:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0