Stackars Joel...

Den här veckan har inte haft den bästa start man kan tänka sig... i alla fall inte om Joel hade fått välja.
Jag och Wilmer träffade Sanna och Ludde på måndagen. Gick en långpromenad för att sedan gå hem och frossa i oss av födelsedagsbarnet Stefans tårta. Mycket trevligt och gott! När vi kom hem igen möttes vi av en inte alltför pigg Joel. Vi märkte snart att det var maginfluensa som fick honom att känna sig pyton. Tack och lov var det väl en ganska snäll sort men är det maginfluensa så är det. Det blev alltså inget jobb för Joel varken tisdagen eller onsdagen. Men det som var värst enligt Joel var att jag förbjöd honom att röra vår son eller mig på två dygn. Känner mig nästan elak men det var ju såklart för lillemans skull...
Nu när älsklingen är frisk igen är det faktiskt väldigt skönt att vara två att dela på sysslorna igen och Joel blir överlycklig varje gång han får byta en blöja.. ;)
Wilmer tränar sin greppförmåga


..man tager vad man haver...


Wilmer har fått upp en mobil över sängen, spännande!
Jag har varit ganska trött ett par dagar men det har inte hindrat mig och Wilmer att hitta på roligheter. På tisdagsförmiddagen satt vi lite i soffan framför en film med den sjuka pappan. Efter lunch fick Wilmer träffa Ludde, Emil och Greta från vår föräldragrupp. Vi hade trevligt, gick promenad och fikade :)
Idag, onsdag, har vi varit hemma hos Jessica och Arvid tillsammans med Evelina och Ville. Jessica bjöd på lunch, coscossallad och vi hade mycket trevligt. Det blev även en promenad innan vi gick hem till Joel. Då hade de 48 timmarna gått så killarna har nu njutit av varandras sällskap.
En stooor 3-sits soffa :)


Arvid, Wilmer och Ville har soffhäng


Wilmer ler med näsan, som mor sin

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Killarna i soffan verkade trivas i varandras sällskap, haha. Hoppas att mammornas miner var lite muntrare :) Vi ser fram emot att träffa hela familjen,i helgen.Sköt om er !!

2010-03-24 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0