Tiden rusar fram

OJ vad tiden går fort... Nu var det alldels för längesen jag skrev någonting här...

Under veckan som gått har det varit fullt ös. I tisdags träffade Wilmer och jag Evelina och Ville. Det blev promenad och sedan lunch och mys hemma hos Evelina. På kvällen var det dags för mig att väcka musklerna igen. Tränade mitt första pass sedan september och det var otroligt skönt. Ska försöka komma iväg någon gång varje vecka iaf. Wilmer och Joel verkade inte bry sig det minsta över att bli ensamma en stund :)

Onsdagen spenderades med Hanna som var ledig från jobbet. Det blev en riktigt härlig dag med en tur på stan, lång lunch / fika på Fräcka fröken och en promenad.


Hanna och Wilmer

På torsdagen blev jag och Wilmer upphämtade av Evelina och Ville för en tur till IKANO huset. Där blev det en sväng till Babyproffsen för att byta ut vår suflett till vagnen som var lite lite sned. Kanske inte så mycket att klaga på egentligen men när man spenderar så mycket tid tillsammans med den där vagnen så vill man gärna att den ska vara perfekt! ;) Vi hann även med en liten sväng på IKEA innan vi styrde vidare mot öppna förksolan i Ljungsbro. Där träffade vi även Jessica, Arvid, Hanna och Ella. Det blev babysång, dans och fika. Mycket trevligt!


Grabbarna på Babyproffsen

På fredagsmorgonen kom min fina Lunkan hit! Underbart! Hon tog tidiga tåget från Växjö och tittade in redan kl 08.00. Efter vi fått i oss vårt morgonkaffe blev det en runda på stan med en hel del shopping. Jag köpte både skor och kläder till mig själv så nu har jag uppfyllt mitt shoppingbehov för ett bra tag framöver ;) Härligt var det! Vi lunchade på stan och mötte sedan upp Joel när han slutat jobba för att handla inför kvällen. På kvällen hade vi fredagsmys med god mat, vin och tv. Tiden gick för fort som vanligt och Ida åkte hem lördag vid lunch. På eftermiddagen åkte lilla familjen och handlade och sedan blev det en lång promenad. På kvällen hade vi soffhäng och käkade tacos samt hejjade på Strömstedth och team Växjö i Körslaget (som tyvärr inte var bland de bättre..)


Lunkan och Wilmer

Idag har vi en ganska lugn söndag. Har varit ute och luftat oss en sväng samt städat. Annars har vi bara njutit av ledig tid tillsammans.


Nu när overallen är för varm åker vårtrjorna fram


Glader

Nu har lillälsklingen sovit i sin egen säng varje natt en hel vecka. Han somnar där vid ca 22 tiden och sover sedan 4-6 h innan han vill komma och sova mellan sina föräldrar. Börjar nästan tro att vi har fått in en liten rutin.. iaf en tillfällig sådan..

Ska försöka se till att det inte dröjer allt för länge tills nästa gång jag skriver...

Kommentarer
Postat av: farmor

Oj, så han växer. Längtar till påsken då vi äntligen får ses.

2010-03-24 @ 11:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0