Äntligen har värmen kommit hit!

Hej! Vilken underbar vecka vi har haft i värmen! Det känns helt okej att vara mammaledig om man säger så... :)

I måndags var det dags för babysim igen... Wilmer verkade njuta av upplevelsen och var nöjd alla tjugo minuter som vi var i vattnet. Magläge är spännande för då kan man sprattla med fötterna... Innan simmet laddade Wilmer upp tillsammans med sin gode vän Ludvig.


Kompisarna Ludde och Wilmer leker


Grabbarna kollar in varandra


Pappa Joel och Wilmer i badet


skönt att simma


Familjen i den varma goa poolen efter simningen

På kvällen fick vi finfrämmande av Jonatan, Anna och godingen Stella. Vi hann äta, fika och ha trevligt innan de var tvugna att styra vidare mot Växjö. Bra initiativ att bjuda in er när ni hade vägarna förbi :)


Stella lånar Wilmers stol

På tisdagen åkte Wilmer och jag till Sturefors, där vi hade våffelkalas hemma hos Linda och Emil i föräldragruppen. Vi hade mycket trevligt och hann även med en svettig promenad. På eftermiddagen rök hälften av mitt hår. Jag kände att det var dags att göra en förändring och är mycket nöjd. Joel sörjer allt förlorat hår men vänjer sig säkert snart...

Igår bjöds det på lyxfika hemma hos Jessica och Arvid. Där var även Evelina och Ville och vi hade en mycket trevlig förmiddag. På eftermiddagen hade pappa Joel vårfest på jobbet med alla barn och föräldrar, så då gick jag och Wilmer dit och var med. Det bjöds även på korv :) Det rådde delade meningar om vem guldklimpen var mest lik, men jag tror faktikst att jag vann :)

Idag har vi träffat Sanna och Ludde. Vi har promenerat i det vackra vädret, käkat lunch och bara haft det toppen :) Nu är det vågrätt läge i soffan som gäller. Till helgen blir det Båstad och bröllop, längtar!


Smörgåsrån börjar bli populärt


Mysigt när familjen kan äta tillsammans
(lägg märke till att mustaschen är borta, synd!)


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Va kul att ni kan äta tillsammans,lite orättvis fördelning...eller !Skönt att ni fått njuta av sol och värme. Idag har vi haft åska och regn, Usch !

2010-05-20 @ 22:46:08
Postat av: farmor

Inte fick man se mustaschen i all sin prakt heller...

Inte bara den, lite för länge sedan vi såg er allihop! Ha det bra i Båstad. Kram /Farmor

2010-05-21 @ 11:50:22
Postat av: Lunkan

Jag tycker Persson klär bättre utan mustaschen jag :O)

Idag är det bröllop för oss fast på olika håll, hoppas ni får en underbar dag (och vi med ;O) )

Puss på er!

2010-05-22 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0