Långhelg i Växjö

Veckan började med att vi fortsatte firandet av Joel genom att äta tårta tillsammans med Kristin, Daniel, Z och Anna. Mycket trevligt och även Wilmer fick vara med vid bordet:) Det blev även en picknick tillsammans med Evelina, Ville, Hanna och Ella i det fina vädret!


Picknick med morsorna


Fikagästerna


Wilmer är mycket intresseard av när andra äter och hade nog gärna smakat lite...

På onsdagen var det återigen dags för helg, underbart! Jag och Joel hade planerat myskväll men jag pratade visst bara i telefon, ups. men det fanns ju en del att planera inför helgen.... ;)

På torsdagen åkte vi till Växjö efter lunch och spenderade kvällen tillsammans med världens bästa Lunkan och Joel. Vi grillade och Joel (A) visade sina kockkunskaper och gjorde egen bearnesås, gytt! Det blev en mycket trevlig kväll och Wilmer var på sitt allra bästa humör och var hur lättroad som helst.


Glad Wilmer redo att gå ut i regnet för att hjälpa pappa att packa in i bilen


Lunkan!


Världens bästa Joelar


Titta!!! Vad han kan!

Fredagen var mormor och morfars dag. På förmiddagen blev det en utflykt till Villervallabutiken i Ingelstad samt en promenad i Sandsbro där vi kollade på flotta hus, som vi aldrig kommer att ha råd att bo i :) Därefter åkte Joel och Joel iväg och spelade badminton medan jag och Lunkan fick egen tid :) Mormor och morfar umgicks med Wilmer. Sedan hade vi en trevlig kväll med grillning och kortspel... Wilmer han även fått testa på att äta smörgåsrån i helgen. Det var mycket spännande!


Wilmer läser morgontidningen med mormor

På lördagen var det äntligen dags för Adelinas möhippa :) Den nyfikna blivande bruden hade minsann räknat ut att vi skulle komma men blev mycket glad när 9 tjejer kom och våldgästade med champagnefrukost tidigt på morgonen. Joel och Wilmer fick också följa med för att sällskapa med Jonas, Jonas och Ella under dagen. Vi hade en underbart trevlig dag med spa, skivinspelning och god middag på kvällen m.m. Tack vare att Wilmer helt plötsligt börjat tycka att flaskan är helt okej, så kunde jag slappna av hela dagen och vara med på nästan allt förutom när jag var tvungen att fylla på Wilmers matförråd. Killarna klarade sig lysande och jag njöt av att kunna fokusera helt på Adelinas dag och även få dricka lite :)! Men visst hade jag lite Wilmer abstinens sen...


Möhippegänget minus Johanna bakom kameran


Fina Adelina
(Vill inte lägga ut fler bilder innan bröllopet:))

Nu är vi tillbaka hemma i Linköping igen. Trötta med mycket nöjda med en bra helg!!!


Tittut!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Längtar efter er!



och Joel... dags för rakning snart va? :)

2010-05-16 @ 21:13:32
Postat av: Mormor

Jag trodde att sängkammar scener

var censurerade på Wilmers blogg !!

2010-05-16 @ 23:12:25
Postat av: Lunkan

Ååå, jag längtar redan efter nästa gång vi ses!!!

Puss på er alla tre där uppe i Linkan!

2010-05-17 @ 15:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0