Bus och skoj

I helgen har vi haft besök av Wilmers faster Kristin. Vi hade mysiga dagar dagar och Wilmer fick en massa kvalitetstid med sin gudmor.






Gos med faster

I måndags åkte jag och Wilmer till Brokind och hälsade på alla goa barn och fröknar på Spindeln. Wilmer fick testa på dagislivet med samling och lunch i matsalen, något som lilleman verkade gilla. Barnen på förskolan tittade lite undrande när Wilmer rev loss ett tjoigt solo mitt i matron, men annars tror jag att de uppskattade vårt besök väldigt mycket. På eftermiddagen var jag på lönesamtal hos min rektor och under tiden fick Wilmer vara hos min goa jobbarkompis Maggan. Otroligt skönt att kunna vara lite närvarande i samtalet och inte behöva jaga en liten vilde som ska tugga på sladdar och slicka i sig dammråttor i alla hörn... Btw så är jag helt okej nöjd med samtalet:)

I tisdags åkte vi till Hjulsbro på föräldragruppsträff hos Maria och Greta. Det var jättekul att träffa alla barn, mammor och pappan igen. Helt otroligt vad alla småttisar hade blivit stora under sommaren. Nu mera blir det lite mer liv i luckan på träffarna men jätteroligt att barnen börjar intressera sig så mycket för varandra :)

Idag har Wilmers grabbar, Ville och Ludde med mammor varit här och lekt hela dagen. Det har varit en mycket bra dag! :)


Föräldragruppens skatter


Världens bästa Wilmer!


Provsitter leksakskorgen


Wilmer undrar varför Ville sitter i hans stol :)


Ludde är lättflirtad


Ville och Wilmer


Bästa leksaken är framme igen...

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tänk att mormor och du gillar samma sak.

2010-09-22 @ 21:22:56
Postat av: Elin

Lille myskillen. Du börjar bli stor du också nu!!! Å så söt så man bara smälter!!! Längtar tills vi ses igen...snart hoppas jag. Hälsa dina päron o se till att köra till Växjö snart!!!! Puss och kram från Wian, Elin och Micce.

2010-09-25 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0