En blivande konstnär?

Tiden går fort när man har roligt. En mysig och härlig helg har sprungit förbi. I fredags slutade jag jobbet efter lunch så då mötte jag upp mina favoritkillar på stan för lite shopping och fika. Det hanns även med ett besök hos frisören innan vi åkte hem, lagade god mat och hade myskväll.

På lördagen fick vi finfrämmande från Linköping. Daniel, Kristin och den fina magen var här och hälsade på. Vi spenderade några timmar på Grand samarkand innan vi åkte hem hit, fikade, spelade spel, lagade mat, drack vin (alt alkoholfri öl), åt god mat, kollade melodifestival och snackade en massa. Otroligt kul att ses igen och nästa gång vi ses är de tre :)


Fina vänner!

Idag har Wilmer visat konstnärlig talang och målat sina två första teckningar. Den ena hänger snart på väggen och den andra överlämnades till mormor och morfar, som vi spenderat dagen tillsammans med. Vi har ätit god söndagsmiddag, varit ute på promenad i det fina vädret och lekt med alla gamla leksaker som mormor rotat fram på vinden från min och morbrors barndom :)


Fint grepp om kritan


Resultatet


Lite morgonbus


På väg till mormor och morfar (klädd i min gamla tröja)


Ute på promenad. Wilmer ville helst gå på motsatt håll än vi andra så efter en stund fick han sitta i vagnen :)


Titt ut!


Han pressar gärna in sig i trånga utrymmen


Ge mig bollen, pappa!


Det finns många sätt att ta sig ner från en soffa..

I helgen har tand nr 11 tittat fram. Wilmer har inte varit jätteglad för mat och haft ganska ont, men nu är den iaf ute. Mindre än hälften av mjölktänderna kvar...

Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Tack för besöket ! Det är alltid lika roligt att träffa ER. Det fina konstverket vi fick av dig Wilmer ska få en egen ram och sättas upp på väggen.Kramar

2011-02-07 @ 16:30:45
Postat av: Hanna

söta lilla wilmer!! och ni är så klart söta med =) hur har ni det i nya staden?? vi saknar er så vi behöver få till en träff i vår tycker vi!!

kramar Hanna och jonas

2011-02-20 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0