Fastnat på bild

Hej!

I tisdags fick jag och Wilmer besök av de fina flickorna Liew. Det blev mycket lek och tjo och vi åt även kvällsmat tillsammans. När tjejerna åkte hem en studn efter Wilmers vanliga sovtid, var han helt färdig. Men roligt hade vi :)

Wilmer, Alicia och Ally hade mys i nya sängen

 

Wilmer har fått nytt favoritglas. Självklart med racerbil på :)

 

Igår var vi och hämtade ut Wilmers pass. Om en knapp månad ligger vi nämligen på Kanarieöarnas playa. Längtar!!!

 

 

Wilmer har inte bara fastnat på passbild. Idag fick vi även hem gruppbilden på Wilmers förskola. Det märks att Wilmer gillar kompisarna på sin avdelning, pekar glatt på kompisarna och kan flera namn.

 

Håller upp sin fina bild som nu sitter på väggen :)

 

Blixten reflekterar men såhär fastnade vår lille prins på bilden.

 

Ikväll har jag varit på föräldramöte på Wilmers förskola. Väldigt roligt och spännande!

 

Imorgon är det heeelg :) Jippie!!


Kommentarer
Postat av: Morfar på Manhattan

Hej Karin, Joel och Wilmer,

Fina bilder och Wilmer när vi träffas ska du få berätta för mig vilka dina kompisar på förskolan är. Ses snart igen:)

Puss och kram!

2011-10-15 @ 08:22:28
Postat av: Sysslingen lilla V

Puss på dig söta syssling, måste ses snart så du kan lära mig lite bus ;)

2011-10-16 @ 16:05:19
Postat av: Evelina och Ville

Hej!! Snart kommer vi och hälsar på!! Ska bli så kul! KRAM

2011-10-21 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0