Morfarbus

Igår eftermiddag/kväll och inatt har morfar varit här och hälsat på hos oss. Wilmer var lite blyg de första 2 minuterna sedan satt han som ett plåster på morfar hela kvällen. Morfar busade en massa ända till Wilmer somnade i hans armar.


Morfar hade många roliga lekar


Båda två hade väldigt roligt

Idag har vi inte riktigt lika kul. Wilmer har varit inte varit riktigt nöjd och har varken velat sova eller äta någon mat. Dessutom är magen inte riktigt som den borde. Vet inte säkert vad detta kan bero på men gissar att det handlar om någon ond tand som vill tränga fram eller alternativt en elak magbacill. Tur att välling och vatten fortfarande är gott, så att han får i sig ordentligt med vätska iaf...

Vi sörjer även här hemma idag, då vår tv idag har gett upp totalt. Typiskt nog 1,5 månad efter att garanti och försäkring gått ut. Jag trodde jag skulle börja gråta när jag insåg att det inte skulle bli något tvsällskap här hemma och blev inte direkt gladare av att kvinnan på försäkringsbolaget var onödigt otrevlig. Detta talade jag om för henne och fick mig till och med en ursäkt innan vi la på och hon lovade att göra vad hon kunde för att hjälpa oss... Just nu tittar vi alltså på en minitv :( (i-landsproblem, jag vet!)



Idag ställde sig Wilmer själv för första gången utan att ta tag i någon eller någonting. Duktig kille!

Imorgon kväll ska jag ut tillsamamman med de andra mammorna. Detta blir första gången utan barn och kommer med all säkerhet att bli väldans trevligt!


I helgen ska vi packa, även om Wilmer börjar bli riktigt less på detta :)

Kommentarer
Postat av: Morfar och mormor

Tack för en rolig kväll Wilmer. Du är verkligen en glad och lättroad kille. Otur med bacill i magen och i TVn, men det fixar sig snart.



Ha det bra så hörs vi. Puss och Kram

2010-11-25 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0