9 månader

Igår blev Wilmer 9 månader, vilket innebar att han varit utanför magen lika länga som inuti :) Hur är det möjligt att tiden kan gå så fort... :) Dagen firades med lite presentöppning och en mysig dag med föräldragruppen hemma hos Sanna och Ludde. På kvällen kom Kristin hir medan Joel och Daniel spelade badminton och därefter käkade vi lite kvällis och tittade idol tillsammans.

Idag har vi varit ute hos Hanna och Ella i Tallboda. De andra mammorna och barnen ar också där. Det var fullt ös på alla småttisar och vi hade en mycket trevlig eftermiddag :)


Jag lyckas få alla barn, utan mitt eget, att titta fint i kameran när jag fånar mig :)


Kul att åka buss

I helgen var vi hemma och mest bara myste. Lördagskvällen spenderades hemma hos Kristin och Daniel med god mat, spel och massa snack. Det blev även lite shopping till Wilmer inför hösten. En varm och gosig åkpåse till vagnen, lite leksaker och annat smått och gott. Halva söndagen gick åt till att svara i telefon, då vi lagt ut min gamla cykel på blocket, vilket resulterade i inte mindre än 50 samtal och 700 kr (för en cykel som nästan bara rullar i nerförsbacke...) Detta gav oss mersmak så samma dag såldes även en gitarr och en tv :)


Nu ställer han sig upp mot allt och inget


Undrar vem det är som välter alla stolar här hemma?


Det är alltid lika roligt när pappa snor nappen


Fick prova på att dricka i sugrör. Var inte mycket han fick i sig men spännande iaf...

Mer uppdatering kommer inom kort...

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Ja. det är otroligt vad tiden går fort och vad mycket du kan!! Oj Vad fin du blev i tröjan. Massor av pussar och kramar.

2010-09-29 @ 23:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0