Stor säng

En helg brukar gå alldels för fort. Den här har gått ännu fortare. I fredags var jag på kick-off med jobbet. Ett gäng cowboys hade en kul kväll med "flygtur", linedance, mat, vin, rodeo och dans.


På lördagen var Joel iväg och spelade golf på fm. Jag och Wilmer tog en runda på stan med mormor. Vi hann med lite städning hemma innan Joel stack iväg på medlemsfest med Rejban och jag och Wilmer åkte till hovshaga. Efter tacosmys hos mormor med Lunkan gick jag och Lunk över till henne och drack vin, tittade film och babblade. Vi sov på hovshaga och idag har det färgats hår på mamma/mormor, promenerats i det fina vädret och fixats med Wilmers nya säng. Egentligen är det ingen ny säng utan min gamla som jag sovit många nätter i, men morfar har varit snäll och målat och fixat så nu är den som ny. Så fin är den :)


Testar nya sängen med favoritbilen på lakanet :)


Pappa fick också plats :)


Läser bok

... Wilmer ville dock inte somna i den nya sängen. Nu har han somnat duktigt helt själv flera veckor men den här sängen var visst enklare att rymma från. Vi får nog ge det några dagar helt enkelt...


Den fick bli lite te i soffan istället



Nu sover pysen gott, men i våra sängar :)

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Den nya sängen blir säkert toppen att sova i när han vant sig !!

2011-10-10 @ 08:29:27
Postat av: Morfar

Stor säng betyder stor kille och stor kille betyder att man vill sitta uppe och kolla tv och dricka te med sina föräldrar:)

Blir säkert bra att sova i om några dagar.

Här i San Francisco är allt toppen.

Puss och kram

2011-10-10 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0