Äntligen snö

Äntligen har det kommit snö, det är vackert, ljust och vintrigt och det bästa av allt; snön ligger fortfarande kvar :)

I helgen har jag varit i Lund hos bästa Emma. Vi har haft en mysig tjejhelg med allt vad det innebär och haft det fantastiskt roligt. Även om jag njutit av att komma iväg lite så var det såklart underbart att komma hem till mina killar igen.

Killarna verkar det dock inte ha gått någon nöd på. De har haft det hur bra som helst; varit mycket ute på hovshaga hos mormor och morfar, busat i snön och Joel har spelat fotbollsmatch.

Synd att helgen är slut, men hoppas på att snön ligger kvar nästa helg också=)



Wilmer i action



På lördagen kom syssling Olle, Kerstin och Ulf på fika och uppvaktade Wilmer i efterskott på 2 års dagen. Wilmer tyckte att det var en höjdare att få leka med Olle.



Fullt med folk i pulkabacken


..och roligt var det!






Wilmer gör salladen till maten :)


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Tack för en rolig helg tillsammans med dig o din Pappa. Jag hoppas oxå att snön får stanna så din Mamma får vara med o busa i snön.Bamsekramar

2012-01-24 @ 08:45:55
Postat av: Mormor o Morfar

Tack för en rolig helg tillsammans med dig o din Pappa. Vi hoppas oxså att snön får stanna så du får leka o busa i snön även nästa helg. Bamsekramar

2012-01-24 @ 09:03:19
Postat av: Erika

Va söt han är!

Ja Jon har varit uppe å tittat på huset och jag blev förvånad att de redan fått upp det för byggkillen sa att de skulle resa det först v6. Men kul iaf! Ert kanske är dags nästa vecka då? Åh jag vill att det ska gå fort till september nu! Snart måste vi ju bara ses! Kram.

2012-02-05 @ 16:56:06
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0